Say something Nice


    In ultima vreme am observat ca suntem toti mai nervosi, mai iritabili. Inclusiv eu am descoperit ca nu mai sunt la fel de toleranta in situatii deranjante. Bineinteles, nu militez nici pentru a ne lasa calcati in picioare insa uneori e bine sa trecem cu vederea, sa ne menajam sanatatea psihica.
    Asa ca am decis sa fac o postare despre blogurile dragi mie si sa spun ceva frumos despre ele, in nicio ordine anume:


     Sunt multe bloguri pe care le urmaresc si pe care le apreciez mult, fiecare din ele m-au inspirat sau mi-au oferit idei/produse/pareri bune insa v-as povesti 3 zile si 3 nopti despre fiecare in parte.
     Le invit pe fete sa preia daca vor postarea/tagul sau oricine mai doreste.
     De asemenea imi puteti lasa in comentarii, care este blogul vostru preferat si de ce. Premiez cel mai frumos raspuns.

Etichete: